ابزار وبلاگ

علما شهرستان بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User
به گزارش پارسینه دست بوسی یکی از رفتارهایی است که در فرهنگ جوامع گذشته مرسوم بوده است، اما حتی در آن جوامع نیز با تغییرات جدید در عرصه فرهگ و اطلاع رسانی، این شیوه در حال منسوخ شدن است.
از جمله گفته می‌شود امیر عبدالله، پادشاه عربستان نیز مراسم دست بوسی خود را در سالهای اخیر متوقف کرده یا دست کم پخش علنی آن را متوقف کرده است.
در این حال اخیرا یکی از شاگردان آیت الله جوادی آملی، در صفحه ویژه ایشان با اشاره به دیدار جمعی از محققین با ایشان نوشته است: یکی از دوستان به آیت الله جوادی آملی اصرار کرد دستشان را ببوسد.ایشان با لحنی ناصحانه به ما فرمود:نه دست کسی را ببوسید و نه بگذارید دستتان را ببوسند.من تا کنون هیچ دستی را نبوسیده ام، جز یک دست و آن هم دست امام خمینی بود و به راستی که آن دست بوسیدنی بود.آن دوست عرض کرد که آخر در عالم خواب دیدم دستتان را می‌بوسم؛ استاد لبخند شرینی زدند و به شوخی فرمودند:همان، برو در خواب ببین.

[ سه شنبه 91/9/7 ] [ 9:42 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

سخنان آیت الله وحید خراسانی درباره نظر فقهای بزرگی مثل نائینی، بروجردی و حائری در مورد شیوه عزاداری برای امام حسین را بشنوید.

آیت الله وحید خراسانی گفت: فقیه، نائینی است، فقیه، بروجردی است، فقیه، حائری است، فقیه اینانند که می گویند سینه بزنید، زنجیر بزنید، خون هم جاری شد، بشود.

فایل صوتی سخنان آیت الله وحید را بشنوید.

www.khabaronline.ir/Images/News/AtachFile/30-8-1391/FILE634891129243179317.mp3


[ دوشنبه 91/9/6 ] [ 7:38 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 221
کل بازدیدها: 3110284
Flag Counter